Trzy dni temu obejrzałem ostatni odcinek i od tego czasu czuję taką lekką pustkę , jak po skończeniu dobrej gry albo książki (bo przecież skończyłem świetny serial) . Dlatego chciałbym znaleźć coś co mi zastąpi Gravity Falls . Chodzi o to żeby miał dobrą fabułę . Mile widziane coś poważniejszego/mroczniejszego od GF ale wcale nie musi
Pora na przygodę i Zwyczajny serial są super, a jeśli szukasz czegoś bardziej dla dorosłych to polecam 'Rick and Morty'.
Zwyczajny serial oraz Rick and Morty są całkiem spoko, ale Pora na przygodę? Szkoda gadać...
jeżeli animowany to myślę że "za bramą ogrodu" będzie TROCHĘ podobne do wodogrzmotów....ale też zależy dla kogo :)
Rick & Morty oczywiście, jest bardzo podobny i "pełniejszy". O wiele lepszy moim zdaniem.
Rick i morty to zupełnie innego rodzaju kreskówka. Dla dorosłych pełna niekiedy niesmacznych żartów, jest dość specyficzna. Ciekawi mnie dlaczego akurat oceniłes wodogrzmoty tylko na 6.
Według mnie dobrze trafione, bo widać, że oba seriale są inspirowane "The Twilight Zone"
Oczywiście że Over the Garden Wall. W Polsce jest znane pod dwoma tytułami: "Za bramą ogrodu", oraz "Po drugiej stronie muru", więc niezależnie na jaki tytuł się trafi, to to i tak to samo. Jest tylko 10 odcinków, ale nie przeszkadza to w tym żeby kreskówka zapadła w pamięć. Naprawdę godne polecenia.
ja dziurę po gravity falls zapchałam, tym czym było inspirowane, czyli twin peaks, co prawda nie animowanym, ale niewątpliwie jednym z najgenialniejszych seriali jakie powstały, obejrzałam pierwsze dwa sezony prawie dwa lata temu, a wciąż niesamowicie kręci mnie uniwersum stworzone przez davida lyncha
tak właśnie myślałem, że gravity falls było inspirowane twin peaks, za dzieciaka obejrzałem gravity falls i dopiero niedawno twin peaks i ten klimat od razu mi się skojarzył <33
Ja sobie pustkę po serialu wypełniłem, najpierw wszystkimi krótkimi odcinkami specjalnymi, które tak naprawdę pojawiły pomiędzy pierwszym a drugim sezonem, a potem serialem "Grimm".
Podobne też jest Detentionaire (z 2011 roku, cztery serie), choć nie wiem, czy jest tłumaczenie na polski.
serial Wodogrzmoty Małe może być zastąpiony Harrym Potterem nie jest animowany ale zawiera magię przygody tajemnice
Ja szukałem od miesiąca czegoś i najbardziej podobne co znalazłem to: Star Butterfly kontra siły zła (ang. Star vs. the Forces of Evil)
Wiadomo, że nic nie zastąpi Gravity Falls ale nadaje się. Główni bohaterowie Star i Marco są zupełnie jak Mabel i Dipper. Brakuje mi tylko potężnego wroga jak Bill oraz aury tajemniczości.
Zdecydowanie netfliksowa "Hilda", nawet niektóre postaci fantastyczne są podobne, gdyż pojawiają się tyci ludzie czy olbrzymy, a tytułowa bohaterka ma kilka wspólnych cech z Mabel
Znam, ale to jednak zupełnie inna bajka, bez podwójnego kodowania, masy odniesień do popkultury i zabawy formą. Po drugiej stronie muru było bardzo oldskulową animacją, ale też mi się podobała :)
Najbardziej podobny? Scooby-Doo i brygada detektywów, wbija w fotel, mroczny klimacik, postacie mają swoje unikalne charaktery, też zaczyna się niewinnie a potem rozkręca... No co tu dużo gadać, taki majstersztyk ale mało kto zna bo Scooby Doo nie kojarzy się raczej z tego typu produkcjami. Na koniec dodam, że ten konkretnie Scooby powstał jeszcze przed Gravity Falls :)
Twin peaks jest podobne. Twórcy mówili że to byka dla nich inspiracja. Acz kolwiek twin peaks to nie animacja i jest już takie bardziej dla dorosłych ( jest to kryminał/komedia/horror/thriller)