Wpisujcie swoje propozycje...
1. In the Heights - 7,5/10 2. Step Up 2 - 6/10 3. G.I. Joe: Odwet - 6/10 4. Bajecznie bogaci Azjaci - 5/10 5. Iluzja 2 - 4/10