Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Smażone zielone pomidory - 10 2 - Wojna - 8 3 - Fatalna namiętność - 7 4 - Namiętności - 4 5 - Zawodowcy - 4
1. Wojna - 9/10 2. Smażone zielone pomidory - 9/10 3. Fatalna namiętność - 7/10 4. Namiętności - 5/10 5. Zawodowcy - 5/10 6. 88 minut - 4/10