Podczas własnego wesela Keren łamie nogę i nowożeńcy muszą zrezygnować z miesiąca miodowego na Karaibach, zadowalając się namiastką wakacji w drogim lecz fatalnie ulokowanym hotelu przy autostradzie w okolicach Tel Awiwu. Tajemnicza, ruda dziewczynka wychodzi z morza prosto w objęcia Batyi. Pogrążona w letargu i depresji od czasu rozstania z narzeczonym Batya, w towarzystwie dziewczynki czuje się zupełnie odmieniona, więc mimo licznych trudności postanawia się nią zaopiekować.
Joy – szukająca w Tel Awiwie pracy emigrantka z Filipin, zostaje opiekunką opryskliwej starszej pani. Przypadkiem udaje jej się pojednać staruszkę ze skłóconą od lat córką. Meduzy, film składający się z kilku przeplatających się luźno wątków, jest zbiorowym portretem mieszkańców Tel Awiwu, dryfujących po powierzchni życia w poszukiwaniu miłości, pamięci lub zapomnienia.
Film składa się z trzech równoległych, luźno przeplatających się historii: Batya, kelnerka z obsługującej wesela firmy cateringowej, pogrążona w życiowym letargu po rozstaniu z chłopakiem, spotyka na plaży pięcioletnią, niemą dziewczynkę i postanawia się nią zająć. Para nowożeńców zmuszona zostaje do rezygnacji z wyjazdu na Karaiby i spędza swój miodowy miesiąc w hałaśliwym hotelu w Tel Awiwie. Tęskniąca za pozostawionym w domu synkiem pielęgniarka z Filipin opiekuje się opryskliwą starszą panią, matką egocentrycznej aktorki.